Jaunais Renault Zoe ar elektrisko piedziņu
Kad Renault Zoe tirgū ienāca 2012. gadā, viņai nebija pārāk daudz konkurentu. Šodien situācija izskatās savādāk, un tuvākajos gados mēs būsim liecinieki sīva konkurence par novērtēta kā labākā pilsētas tipa "elektriķis". Šajos apstākļos Renault ir veikusi daudz izmaiņas savu elektromobili.

Vairāk segumu, ir labākais, kas interjeru, vairāk aparatūras. Tā īsumā var izvērtēt jauno Zoe, kas attīstījusies, lai sagatavotos startam ar konkurentiem, piemēram, e-208, Corsa-e. Mēs runājam par evolūciju, jo Zoja atgādina iepriekšējo modeli.

No tehniskās puses netrūkst būtiskām izmaiņām. Pirmkārt – jauda. Tagad tas ir paredzēts 390 k. s. standartam WLTP, ka ir ļoti solīdu rezultātu. Versija Z. E. 50 ir akumulatoru ietilpība ir 52 kwh. Izmantojot ātrāko lādētāji, mēs varam jābrauc ar elektrisko piedziņu 145 kilometri. Tas ir pietiekami, lai pilsētas mašīna. Bet kā ir ar rezultātiem?
Galvenokārt ir saistīts ar maksimālo ātrumu, kas, pēc ražotāja teiktā, ir 140 km / h Paātrinājums jau предшественнике bija pieklājīga, bet šeit vajadzētu būt vēl labāk. Laiks līdz simtiem, kas norādīts ražotāja, sastāda aptuveni 10 sekundēm", bet no 80 līdz 120 km/h mēs разгоняемся par 7,7 sekundes. Arī jaunajiem būs veids enerģijas atjaunošanai, kas, tāpat kā Nissan Leaf, kas ievērojami samazina nepieciešamību izmantot tradicionālo bremzes.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
i-Auto.lv
© Copyright BestnewsLV-GROUP © 2019. RSS.
Powered by DataLife Engine.
Statistika