Dzinēja uzlaušana pēc kapitālā remonta
Pēc remonta dzinējs daudzējādā ziņā ir līdzīgs jauna auto dzinējam. Jums tas jālieto tikpat uzmanīgi un uzmanīgi, nepakļaujot to lielām slodzēm. Nepareizas uzlaušanas gadījumā nākotnē būs problēmas ar dzinēja iedarbināšanu, palielināts degvielas patēriņš un daudzi citi darbības traucējumi.

Bet pat ja tā notiek, vienmēr var pasūtīt kvalitatīvus lietotus dzinējus no Eiropas par saprātīgām cenām un ar kvalitātes garantiju.Pirms uzlaušanas uzsākšanas vadītājam nepieciešams sagatavot savu auto Pilnībā uzlādēt akumulatoru Noregulēt darbību starteris Nomainiet eļļas filtru. Parasti pēc kapitālremonta pati palaišana var aizņemt nedaudz ilgāku laiku nekā iepriekš. Pirmajā palaišanas reizē pievērsiet īpašu uzmanību eļļas līmenim. Tiklīdz eļļas līmenis pārsniedz 3,5 kg / cm2, mēs uzsildām motoru tukšgaitā Iedarbinām radiatora ventilatoru, tam vajadzētu nedaudz strādāt, pēc tam jums ir jāizslēdz dzinējs. Mēs gaidām, kad motora temperatūra pazeminās līdz 30-40 grādu temperatūru, un sāciet atkal sildīt un tā 10-15 reizes. Nākamais solis būs skriešana ar apgriezieniem. Iedarbinām dzinēju un pievienojam apgriezienus 1000, 1500, 2000, tātad 5 minūšu laikā.Var sākt darboties ekspluatācijas apstākļos. Šajā gadījumā ir jāievēro šādi noteikumi: nepievienojiet strauji dzinēja apgriezienus; maksimālais pieļaujamais ātrums iebraucot ir 70 km/h; nepārslogojiet automašīnu; pēc 2000 kilometriem nomainīt eļļu un eļļas filtru; braukšanas laikā nepārsniedz 3000 apgr./min; nesāciet braukt ar aukstu dzinēju, iesildiet to atkarībā no apkārtējās vides temperatūras, bet ne mazāk kā 5 minūtes; ja tiek iedarbināts dīzeļdzinējs ar turbīnu, neizslēdziet to uzreiz pēc ierašanās vietā. Ļaujiet tai darboties tukšgaitā; pēc ielaušanās pabeigšanas veiciet dzinēja diagnostiku.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
i-Auto.lv
© Copyright BestnewsLV-GROUP © 2019. RSS.
Powered by DataLife Engine.
Statistika