Ferrari vidējmotora kupeju un rodsteru saime 296 GTB/GTS nesen tika papildināta ar gandrīz trases versiju Speciale — ar atvieglotu konstrukciju, paaugstinātu jaudu un uzlabotu aerodinamiku. Šis jaunais Ferrari modelis paredzēts sacīkšu trases entuziastiem, taču tam ir arī atļauja braukšanai pa koplietošanas ceļiem.
Maksimālā hibrīda spēka piedziņas jauda modeļos Ferrari 296 GTB Speciale / GTS Speciale Aperta ar 2,9 litru V6 dzinēju ir palielināta no 819 līdz 880 ZS. 8-pakāpju divsajūgu pārnesumkārbai pielāgots jauns pārslēgšanās algoritms. Aizvietojot lielāko daļu salona paneļu ar oglekļa šķiedras detaļām bez apdares un izmantojot titana atsperes piekares sistēmā, kā arī citus līdzīgus risinājumus, Ferrari 296 GTB Speciale / GTS Speciale Aperta pašmasa samazināta par 60 kg.
Oriģinālie buferi piešķir automobilim sportisku trases izskatu, vienlaikus palielinot piespiedējspēku lielā ātrumā, pateicoties efektīvākam difuzoram un elektriski vadāmam spoilerim.
Piekarē izmantoti amortizatori no sacīkšu modeļa Ferrari 296 GTB, kas piedalās GT3 sērijas sacīkstēs, savukārt riepas ir Michelin Pilot Sport Cup 2.
Galu galā dinamiskie rādītāji modeļiem Ferrari 296 GTB Speciale / GTS Speciale Aperta salīdzinājumā ar standarta 296 ir uzlaboti par 0,1 sekundi paātrinājumā no 0 līdz 100 km/h (2,8 s pret 2,9 s) un par 0,3 sekundēm paātrinājumā līdz 200 km/h (7,0 s pret 7,3 s).
Ferrari sāks piegādāt 296 GTB Speciale / GTS Speciale Aperta klientiem mazāk nekā pēc gada.