ASV noticis Toyota C-HR atgriešanās paziņojums. 338 ZS krosovers nofotografēts pilnīgi jaunā izskatā. Toyota oficiāli paziņojusi par C-HR modeļa atgriešanos ASV tirgū, taču pavisam jaunā formā — kā pilnībā elektrisks krosovers. 2026. gada modeļa versija ieguvusi pilnpiedziņu, divus elektromotorus un 338 zirgspēku jaudu, kas ir vairāk nekā divas reizes lielāka salīdzinājumā ar iepriekšējo benzīna versiju (144 ZS).
Tehniskās īpašības
C-HR EV ir būvēts uz e-TNGA platformas, tāpat kā atjauninātais Toyota bZ (agrāk bZ4X). Tas aprīkots ar 67 kWh bateriju, un pēc ražotāja aplēsēm nodrošina līdz 467 km (290 jūdzes) nobraukumu ar vienu uzlādi. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņem aptuveni 5 sekundes, padarot to par ātrāko C-HR vēsturē.
Modelis atbalsta NACS uzlādes standartu — tas ir savietojams ar Tesla Supercharger tīklu. Maksimālā ātrās uzlādes jauda ir 150 kW, kas ļauj uzlādēt no 10% līdz 80% 30 minūšu laikā. Mājas apstākļiem paredzēts 11 kW iebūvēts lādētājs.
Dizains un interjers
Ārpuse saglabā atpazīstamo stilu: “āmurgalvas” formas priekšpuse, strauja jumta līnija un izteiksmīgas aizmugurējās gaismas. Salonā — digitālais mērinstrumentu panelis, 14 collu multimediju ekrāns, divas bezvadu uzlādes vietas, kā arī salona apdare līdzīga Toyota bZ līnijai.

Komplektācijas un aprīkojums
Toyota piedāvās divas versijas — SE un XSE. Jau bāzes komplektācijā SE ir sēdekļu apsilde, parkošanās sensori, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis un bagāžnieka vāks. XSE versijā pieejami 20 collu diski, kameru sistēma ar 360° skatu un uzlabots interjers.
Laiks tirgū
Pārdošana ASV sāksies 2026. gadā. Cenas vēl nav oficiāli paziņotas, bet tiek prognozēts, ka tās būs ap $35 000 SE versijai un $38 000 XSE versijai. C-HR atgriešanās elektriskā formā ir nozīmīgs solis Toyota elektromobilitātes stratēģijā ASV tirgū.